Frågestund är avslutat!

Fick många frågor på kik,som jag tänkte svara på bloggen istället!
Har du ett mellan namn? Nej
Hur gammal är du? 15 snart 16 i maj
Favoritmat? Äter det mesta men taco är rätt gott 
Har du en pojkvän? Nej ...
Har du varit utomlands? Ja,många gånger 
Vad heter du på instagram?Ankiforever  
Vad gör du på fritiden? Rida
Något du inte kan leva utan? mobil
Är du kär? Nej
Teater eller bio? Båda
Favoritlåt? Det finns många !
Vad har du för planer för denna dag? Tror att jag ska rida först sen ska jag cykla 2-3mil 
Din bästa vän? Moa
Har du en killkompis? Ja det har jag 
Vad tycker du om mobbing? Läs längre ner så får du svaret!
Vart bor du? I Mönsterås 
Älskar du choklad? Jaaaaa!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ankishaster.blogg.se

Hej hoppas att ni gillar bloggen :)!

RSS 2.0